اگر دوست دارید بدانید گوگل از شما چه می داند و آیا امکان آن وجود دارد که اطلاعاتی که گوگل از شما دراختیار دارد را حذف کرد، با ما همراه باشید.
در ادامه با روش دانلود و حذف این اطلاعات آشنا می شوید.
اگر دوست دارید بدانید گوگل از شما چه می داند و آیا امکان آن وجود دارد که اطلاعاتی که گوگل از شما دراختیار دارد را حذف کرد، با ما همراه باشید.
در ادامه با روش دانلود و حذف این اطلاعات آشنا می شوید.
10 تیر روز ملی صنعت و معدن بر صنعتگران سخت کوش مبارک باد
تا اینجا با خطاهای رایج و متداولی که اکثر ما با آن ها در هاست یا سرور روبه رو می شویم آشنا شدید، در ادامه به معرفی مختصر از خطاهای دیگر که ممکن است با آن مواجه شوید، می پردازیم.
از کدهای دیگر سری 500، خطای 504 است که خطای سمت سرور است و بدین معنی است که سرور به عنوان یک دروازه میانجی (Gateway) قادر به دریافت پاسخ از سرورهای بالا دست (upstream) در حداکثر زمان مجاز نیست.
دریافت کد 503 برای شما به این معنی است که سرور غیر قابل دسترس می باشد و شما با خطا روبه رو شده اید. علت آن را می توانید در ادامه بخوانید.
کد 502 از جمله خطاهای سمت سرور است که به معنای "بوجود آمدن مشکل برای یکی از سرورهای اصلی" میباشد.
خطای 500 یکی از رایج ترین خطاهای سمت سرور می باشد که ایجاد شدن آن می تواند دلایل مختلفی از طرف سرور داخلی سایت داشته باشد. یا به عبارتی دیگر، سرور داخلی سایت نمیتواند درخواست شما را تکمیل کند و خطای 500 را برای شما ارسال می کند.
این خطا همان گونه که از اسمش پیداست، خطای پایان حداکثر زمان درخواست است که از سری خطای سمت کاربر می باشد. اگر به دنبال شناختن این خطا و رفع آن هستید با ما همراه باشید.
کد ۴۰۴ (Not Found) از خطاهای سمت کاربر است. این خطا یکی از رایج ترین خطاها در ارتباط بین کاربر و وب سرویس دهنده است که اکثر ما حداقل یکبار با آن رو به رو شده ایم.
در این آموزش با کد 403 آشنا می شویم که چرا این خطا به وجود می آید و با چه راهکاری می توان این خطا را رفع کرد. با ما همراه باشید در ادامه...
دومین کد از سری کدهای سمت کاربر خطای 401 یا HTTP Error 401 - Unauthorized می باشد.
قطعا برای شما هم پیش آمده که هنگامی که در وب در حال گشت و گذار و مرور صفحات مختلف هستید با خطاهای گوناگون روبه رو شده اید. در این سری از آموزش ها قصد داریم با این خطاها آشنا شویم و بررسی کنیم که چه هنگام این خطاها رخ می دهد و راهکارهایی برای رفع آن ها ارائه دهیم.
سلام دوستان مهربان و شاد
من محمد صالحی هستم مدیر تیم طراحی و برنامه نویسی پارسیان،
امروز داشتم 2 سایت زیر رو بررسی میکردم به یه مورد جالب برخوردم.
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی ....
در زندگی؛
آدمهایی هستند که سهمیه مان را برمیدارند و میخورند
و آنچه میماند برایمان اندکی ست؛
این آدمها طلا هستند و بالاتر از آن ! ...
شاید دوست دارید در مورد سایتتون اطلاعات بیشتری دریافت کنید، کلماتی که کاربران جستجو میکنند و وارد سایتتون میشن و یا سایتهایی که به سایت شما لینک دهی میکنند و ...
یکی از راه کارهای که میتونیم انجام بدیم تا سرعت وبسایتمون بالا باشه ، بهینه کردن تصاویر هست که در این آموزش قصد دارم تا روشی یادتون بدم به صورتی حجم تصاویر را کم کنیم تا از کیفیت آنها کم نشود.
در این مقاله قصد دارم تا راهکارهایی به شما بدم تا بتونین دامنه (آدرس اینترنتی سایت) خوب و مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید. امیدوارم براتون مفید باشه...
آموزش گوگل آنالیز (آنالیتیک) بخش بازدیدها (Audience)؛ در این قسمت به بحث و بررسی کلی در مورد قسمت Audience در گوگل آنالیز میپردازیم، باید بگم که این بخش اطلاعات بسیار خوبی از رفتار بازدیدکنندگان به ما میده...
در بحث قبلی در مورد کلیات Audience صحبت کردیم؛ در این قسمت از آموزش گوگل آنالیز سعی میکنیم تا این بخش را بازتر کنیم تا بهتر با قسمت های مختلف Audience در گوگل آنالیز آشنا بشید.
داشبوردها در گوگل آنالیز هر چیزی که شما از وبسایت خود میخواهید را به صورت خلاصه به شما نمایش میدهند. برای وارد شدن به داشبور باید بعد از ورود به گوگل آنالیز مثل عکس زیر بر روی All Web Site Data کلیک کنید. (اگر چندین سایت ثبت کنید به صورت مجرا هر سایت را نمایش میدهد.)
در دنیای گسترده وب ، آمار گیری از وبسایت های ساخته شده برای آژانس های تبلیغاتی ، طراحان وب و همچنین مدیران وبسایت ها از واجبات میباشد.
آمار گیری صحیح و دقیق وبسایت یک موضوع میباشد و همچنین آنالیز و بررسی رفتار کاربران سایت ما موضوعی جداست که در زمینه طراحی وبسایت نقش بسزایی ایفا میکند.